hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Vásárlás

Új szolgáltatást vezet be a Decathlon a másképp képes vásárlóinak

A 2018-ban debütáló Csendes nyitvatartás után most új szolgáltatást vezet be a Decathlon másképp képes vásárlóinak. A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségével (MVGYOSZ) közös szakmai munka után elindult VásárLÁSS elnevezésű szolgáltatás, mellyel a vak és gyengénlátó sportrajongók életén szeretnének könnyíteni.

hirdetés

A Decathlon által egyik kiemelten támogatott civil szervezet a LÁSS (Látássérültek Szabadidős Sportegyesülete), melynek tagjaival több közös sporteseményt (futás, lovaglás, síelés, túrázás) szerveztek a cég munkatársai az elmúlt években, illetve – járványügyi időszakon kívül- évek óta velük közösen tartják a heti rendszerességű ingyenes fitnesz edzést, a Láthatatlan Fitneszt. A közös sportélmények után a cég újabb fontos lépést tett a látássérült vásárlók felé: 2021. április 7-től a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségével (MVGYOSZ) együttműködve vezette be minden áruházában a VásárLÁSS elnevezésű szolgáltatást, mely a megfelelő sporteszközök beszerzésében segíti az érintetteket. Az ingyenes szolgáltatás során az üzletbe érkezéstől a távozásig biztosítanak személyre szabott kísérő és tanácsadó segítséget a látássérült vásárlóknak, akiknek előzetesen csak annyit kell tenniük, hogy a Decathlon Ügyfélszolgálatán jelzik, melyik nap melyik áruházba szeretnének menni. A kapcsolatfelvételt megkönnyítendő a Decathlon egy vizuálisan akadálymentesített aldoldalt is készített, ahol az Ügyfélszolgálatuk minden elérhetősége egy helyen elérhető.

„Az előzetesen bejelentkezett vak, vagy gyengénlátó vásárlónkat a megbeszélt időpontban a bejáratnál várja az egyik kollégám, aki segít a termékek kiválasztásában, felpróbálásában és választ ad az esetlegesen felmerülő technikai kérdésekre is. Ez bőven túlmutat a termékek ismeretén, hiszen a legtöbb kollégánk amatőr vagy profi szinten űz egy-egy sportot, így hasznos tanácsokkal, tapasztalataik megosztásával is segíteni tudnak majd.„- mondta el Gulyás Marianna, a Decathlon társadalmi felelősségvállalás projekt vezetője.

Forrás: 123rf

Németh Orsolya az MVGYOSZ szakmai vezetője szerint: „A szabadidős sport a vak és gyengénlátó emberek között is egyre többeknek jelenti a mindennapi élet részét. A rendszeres sportoláshoz általában szükségünk van ép látású segítőkre, legyen szó akár futásról, túrázásról, vagy tandemkerékpározásról, netán síelésről vagy falmászásról. Ennek biztosítása gyakran komoly szervező munkát követel meg tőlünk, így nagy könnyebbség, ha legalább a sportruházat és az eszközök megvásárlásához nem az ismerősök vagy családtagok segítségét kell kérnünk. Ráadásul a Decathlon munkatársainak hely- és termékismerete garantálja, hogy gyorsan megtaláljuk a keresett termékeket, amelyekről pontos és szakszerű tájékoztatást kaphatunk. Vannak helyek és helyzetek, amelyekben a látássérült embernek a leggyorsabb és legkézenfekvőbb a másik ember felkészült és az igényeire maximálisan reagáló személyes segítsége, amit még a legmodernebb technológiák sem lennének képesek helyettesíteni. Hiszek benne, hogy a sport összeköt, így abban is biztos vagyok, hogy a látássérült vásárlók és a jellemzően szintén hobbi sportoló áruházi dolgozók a VásárLÁSS szolgáltatás során találkozva könnyen és természetesen találnak majd közös témát és így újabb hidak épülnek ép látású és látássérült emberek között.”

„Társadalomért tett felelősségvállalásunkban kiemelt helyen áll az esélyegyenlőség megteremtése, legyen szó akár a sporteseményeinkről, a foglalkoztatásunkról, vagy a vásárlás élményéről. E területeken hatalmas segítséget jelentenek nekünk a civil és érdekvédelmi szervezetek tanácsai. A sokszínű és befogadó munkahelyi és társadalmi környezetért végzett munkánk elképzelhetetlen lenne szakmai támogatásuk nélkül.” – emelte ki Gulyás Marianna.

A cég nem először vezet be elsőként hasonló szolgáltatást az országban: 2018-ban az Autisták Országos Szövetségének (AOSZ) szakmai segítségével indult el a Csendes nyitvatartás, mellyel az autizmussal élő vásárlóknak és családjaiknak segítettek. Az AOSZ-szal folyamatosan monitorozták a fogadtatást és a szerzett tapasztalatok illetve a felmerülő igények nyomán módosítottak is rajta, így most minden hónap első hétfőjén délután 4 és 6 óra között csendesednek el az áruházak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!