hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Digitális lapszám

Már digitálisan is megjelent a Store Insider idei első lapszáma!

Kedves partnerünk! Virtuálisan is ismét kezébe veheti a Store Insider idei első lapszámát. Nehéz évet zárunk, és tudjuk, hogy hasonlóan sok kihívás vár ránk az idén is. A piaci szereplők azonban a tavalyi évhez hasonlóan most is igyekeznek megtalálni a helyzetben lévő lehetőségeket. Igyekeztünk erre minél több példát összegyűjteni az önök számára.

hirdetés

A Store Insider csapata jó olvasást kíván mindehhez. Reméljük hasznosan tölti velünk az időt! 

Tallózás a tartalomból: 

– A mostani helyzetben a logisztikának kifejezetten kulcsszerepe van az egyensúly fenntartásában, így stratégiai szerepe is megerősödött. Különösen nagyot „futott” tavaly az ágazat piacvezető vállalata, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. (WSZL). A tapasztalatokról és idei tervekről Garamvölgyi Glória, a vállalat kereskedelmi igazgatója és Barna Zsolt, a WLSZ ügyvezető igazgatója nyilatkozott a Store Insidernek a "Mi a helyzethez igazítjuk a megoldásokat" című, velük készült interjúban.

– A legtöbbeket foglalkoztató kérdés most az, hogyan és miként lehet a járvány okozta helyzetből mielőbb kimászni, illetve normalizálni a helyzetet. Ha önt is érdeklik az ezzel kapcsolatos vélemények, ajánljuk figyelmébe a Food Foresight országos jelentéséből készült szerkesztett írásunkat, amely a Covid-19 élelmiszeripari hatásait igyekszik összefoglalni. Négy lehetséges forgatókönyv a továbblépéshez című írásunkban erről is bővebben olvashat.  

– Milyen évet várunk 2021-től? Most nem vagyunk kiemelkedően pessszimisták című cikkünkből tájékozódhatnak többek között arról is, mi a véleménye a fogyasztóknak arról, jobbá válik-e a világ a Covid-19 járvány következtében?  

– A tavalyi év kétségtelenül az online értékesítés berobbanásának éve volt. Ez számos új lehetőséget nyújtott a piaci szereplők számára, sőt újakat is bevonzott erre a területre.  Új szereplők az online FMCG-piacon című cikkünkben ez utóbbiakról olvashatnak egy összeállítást.      

– A mostani TOP-listánk szintén az online értékesítéshez kapcsolódik. Mindent a big data vezérel: TOP 5 B2B -e kereskedelmi stratégiák az online eladások növelésére című írásunkból megtudhatja a főbb csapásirányokat. Ha önt is érdeklik ezek az online stratégiák, ajánlom figyelmébe a Deloitte szakértői által készült írásunkat. 
 
 
Sok sikert az új évben! 
 

Kattintson az alábbi gombok egyikére!

 

  • A Megnyitás gombbal átlapozhatja most,
  • a Letöltés gombbal elmentheti a kiadványt a saját gépére, hogy bármikor átolvashassa.
 

A PDF megjelenítéséhez be kell jelentkeznie az oldalra!
(forrás: StoreInsider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.