hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Márkakommunikáció

A Kemenes Zugló a Human Telexet választotta

A Kemenes Cukrász Manufaktúra újonnan nyíló, zuglói üzlete közösségi média kommunikációjának kidolgozásával és lebonyolításával a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.

hirdetés

Tíz évvel ezelőtti alapítása óta a Kemenes Cukrász Manufaktúra az ország egyik legkorszerűbb cukrászati gépeivel felszerelt sütödéjévé vált, jelenleg több mint százharminc féle terméket kínálnak a vásárlóiknak édes és sós változatban, saját receptúra alapján, kiváló minőségű természetes alapanyagokból.

 

A februárban nyíló zuglói üzlet a hatodik a Budapesten és környékén található Kemenes cukrászatok-pékségek, illetve bisztrók sorában, amelynek indulását 2 hónapos közösségi média kampány kísérte. Mivel minden egység önállóan kommunikál a social mediában, így itt is feladat volt a Facebook és Instagram csatornák létrehozása, tartalommal való feltöltése és a megfelelő hirdetési koncepció kidolgozása, melyek elvégzésére a cég – új ügyfélént – a Human Telex Advertising & Eventet választotta.

Különös tekintettel a pandémia miatti lezárásokra, kiemelten fontos volt, hogy a nyitás híre mielőbb eljusson a lokális közönséghez, és gyorsan felépüljön egy követői bázis, amely biztos vevőkört jelent a megnehezített körülmények között is. Pozícionálnunk kellett, hogy a Kemenes – amellett, hogy egy klasszikus, családi értékeken alapuló vállalkozás – több, mint cukrászda, hiszen a megszokott sütemény, kávé, szendvics kínálat mellett tejpult, pékáru, előre csomagolt sonkák és sajtok, és ebéd is elérhető az üzletben” – hangsúlyozta Bartók Noémi, a Human Telex digitális vezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.