hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Fenntarthatóság

Fenntarthatóbb felfrissülés üdítőital-kapszulákkal

Immár az Egyesült Államokban is forgalomba hozza környezetbarát italkapszuláit egy waterdrop nevű, egyesült királyságbeli startup.

hirdetés

Európa után immár az USA-ban is piacra dobja környezetbarát italkapszuláit egy waterdrop (így kisbetűvel) nevű, egyesült királyságbeli startup. Ezek a mikroitalnak hívott, cukormentes kockák tulajdonképpen üdítősűrítmények, amelyek vízbe vetve feloldódnak, és a testes, illetve gyakran környezetszennyező palackok nélkül ajándékozzák meg többfajta aromájú frissítővel a fogyasztókat.

A koncentrátumok gyümölcsöt, illetve különböző növény alapú kivonatokat tartalmaznak. A termék négy komplex ízesítésben debütál az amerikai piacon. A változatok név és aroma szerint a következők:

•            Boost (feketeribizli, bodza és acai bogyó)

•            Youth (őszibarack, gyömbér, ginzeng és aloe)

•            Glow (mangó, fügekaktusz és articsóka)

•            Zen (csillaggyümölcs, kakukkfű és citromfű)

Forrás: waterdrop

Az amerikai Környezetvédelmi Ügynökség (Environmental Protection Agency) tájékoztatása szerint egyébként az USA ipara 2018-ban 35,7 millió tonna műanyagot állított elő, és ennek az adagnak a háromnegyede hulladéklerakókban fejezte be pályafutását. Ha pusztán ezt az adatot vesszük figyelembe, az ökobarát mikroital-kapszulák tengerentúli bevezetése minden, csak nem időszerűtlen.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.