hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Gasztronómia

Hazai különlegességekkel erősít az OMV

Szarvas sonkás és Tihanyi sajtvarázs szendvicsekkel újult meg tavasszal az OMV VIVA Gourmet Selection kínálata. A szendvicsek a klasszikus hazai ízeket idézik olyan különleges alapanyagokkal, mint a Gyulai érlelt szarvas sonka és a Tihany camembert.

hirdetés

Tavasszal két-két új szendviccsel, salátával és desszerttel újult meg a Gourmet Selection kínálata. A kollekciót Palágyi Eszter, a Szigliget Várudvar Étterem Executive Chef-je állította össze, prémium hazai alapanyagokat felhasználva. A legújabb Gourmet Selection termékek elérhetőek országszerte 67 töltőállomáson.

A Szarvas sonkás szendvicsnél aszalt áfonyával ízesített ciabattába kerül egy különleges szarvaspörkölt krém, amit érlelt szarvas sonka, paprikás szarvas szalámi, valamint cheddar sajt, paradicsom és rukkola egészít ki. A vegetáriánus étrendbe is beilleszthető Tihanyi sajtvarázs szendvicsnél pedig a sajtos zsemlében a fűszeres-fokhagymás céklás humuszkrém kellemesen harmonizál a kerek grillezett camemberttel, a szárított paradicsommal, lilahagymával és fodrossalátával. Mindkét szendvicset úgy állította össze Palágyi Eszter, hogy kifejezetten hazai ízekre épüljön: míg a húsos szendvicsbe érlelt Gyulai szarvas sonka és szalámi kerül, addig a vegetáriánus változat eredeti Tihany camemberttel készül.

A kínálat emellett két karakteres salátával is bővül. Az egyik a currys csirkés és ananászos Ínyenc Jércesaláta, míg a másik a vegetáriánus, spenótos zsemlegombóccal ízesített Pesztós zöld saláta. Desszertként pedig tavasszal a Citromos répatortát és a Lekváros mákos nudlit kóstolhatják meg a fogyasztók.

„Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél változatosabb prémium szolgáltatásokat nyújtsunk töltőállomásainkon – ennek része a most hazai ízekben debütáló Gourmet Selection kollekció is. Az idei év ráadásul különleges az OMV Hungária Kft. magyarországi történetét nézve, ugyanis a társaság 30 évvel ezelőtt, 1991-ben lépett be a hazai piacra és nyitotta meg első kútját. Három évtized hosszú idő, és ezalatt a cég a magyar gazdaság meghatározó és megkerülhetetlen vállalatává vált” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.



"Az elmúlt 30 évnek megvoltak a főbb mérföldkövei. Ennek első eleme a hazai leányvállalat létrehozása, majd 1991-ben ez első OMV kút átadása Magyarországon. Az osztrák vállalat megjelenését Magyarországon fontos gazdaságtörténeti lépésként tartják számon. Ezt követően szinte azonnal dinamikus fejlődésnek indult a társaság" - írja a cég közleményében. 

A hálózat bővüléséhez nagyban hozzájárult a Q8 kutak megvétele 1996 júliusában - ekkor 31 egységgel nőtt a lánc. 1999-ben 28 BP, míg 2003 februárban további 55 Aral töltőállomás került az OMV magyarországi hálózatába. Az ezredforduló évében alakult meg a SuperShop Kft., és ezzel elindult az ország legnagyobb multibrand lojalitás programjainak egyike.

A kiváló bécsi pörkölésű kávét és süteményeket kínáló „Bécsi kávézók” bevezetése ugyancsak úttörő kezdeményezés volt. A modell olyannyira népszerű lett, hogy ezt később több ország is átvette. 2006-ban végül a VIVA koncepció megjelenésével az addigi forma modernebb megjelenést és egységes nemzetközi dizájnt kapott. Az 1991-es piacra lépés óta a társaság több mint 190 állomást nyitott Magyarországon, amellyel mára a vállalat közel 10 százalékos részesedéssel rendelkezik a töltőállomáspiacon, töltőállomásainak számát tekintve.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”