hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Kampány

Mizse - Üzenetek a Palackról

„Noha az ember és a világ bonyolult, a Mizse terméke egyszerű, természetes, fenntartható.” – indítja a Mizse az újabb kampányát. A palackok két hét múlva már a boltokban lesznek.

hirdetés

A Mizse egyik célkitűzése, hogy fenntartható és karbonsemleges vállalattá váljon, ennek érdekében (az Úniós előírások 2030-as előírását), hogy a PET palackjaiban az újrahasznosított műanyag 50% legyen, már idén elérte az Ecogreen 1 literes termékével. Másik célkitűzése a család vizseként a családok segítése, támogatása. Tavaly meséléssel lopott néhány szabad percet a home officeban dolgozó szülők megsegítésére, idén motivációs üzenetekkel deríti jobb kedvre a fogyasztókat.

A Mizse egyik célkitűzése, hogy fenntartható és karbonsemleges vállalattá váljon, ennek érdekében (az Úniós előírások 2030-as előírását), hogy a PET palackjaiban az újrahasznosított műanyag 50% legyen, már idén elérte az Ecogreen 1 literes termékével. Másik célkitűzése a család vizseként a családok segítése, támogatása. Tavaly meséléssel lopott néhány szabad percet a home officeban dolgozó szülők megsegítésére, idén motivációs üzenetekkel deríti jobb kedvre a fogyasztókat.

Az élet furcsa és komplikált. A Mizse egyszerű, csak víz van benne.

Egyre több nagyvállalat tesz azért, hogy csökkentse környezetterhelését. A Mizse természetes ásványvíz amellett, hogy a legkörnyezetbarátabb PET palackot használja – 20%-al több helyezhető el belőle egy raklapon, így kisebb helyet foglal el, bevezette az ország első karbonsemleges palackját. A márka edukációs jelleggel kettő éve elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a flakonok címkéin, ezzel elősegítve helyes gyűjtésüket.

Ezúttal még tovább merészkedik, zöld, motivációs üzeneteket, útmutatókat, tréfás életbölcsességeket helyeznek el a címkéken.

Az üzenetek színesek, kedvesek, elragadóak, megmutatják a márka emberi oldalát, így kapcsolódva a vásárlókhoz, követőkhöz és rajongókhoz többféle szinten is.

A projekt rámutat arra, hogy emberi módon élni lehet fenntartható, ráadásul pofon egyszerű.

Fókuszban a termék és a csomagoláson elhelyezett üzenetek állnak.

A Mizse komolyan veszi a feliratokat. Sajátos hangvételük az edukációs beszélgetések és a barátságos heccelések keveréke.

Finom humorérzékkel és szójátékkal fűszerezve pozitív érzést alakítanak ki a márka iránt.

A kampány allappillérei: címke kommunikáció, témának dedikált weboldal, Facebook nyereményjáték (2021.05.12.-24.), amelyben szavazni lehet, melyik üzenet kerüljön a címkére, hiszen hat történetet írtak, de csak öt részére van hely. A kampány aktualitását a harmadik hullám okozta hangulat esés adja, mely javításért kiált.

Bővebb információ ITT!

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.