hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Digitális lapszám

Olvassa digitálisan is a márciusi Store Insidert!

A járvány szinte állandósult az életünkben, mostanra épp tetőzni látszik a pandémia harmadik hulláma. Bár a lap tartalma az újabb szigorítások előtt készült, de bőven akadnak aktuális témák a Store Insider márciusi lapszámában is. Amit számos írásunk most is bizonyít, a váratlan helyzetek a piac minden területén alkalmazkodásra kényszeríti a szereplőket, erre jó néhány példát olvashatnak mostani lapszámunkban is. Emellett általános piackutatási adatokkal, gazdasági elemzésekkel is készültünk az ön számára, bízva abban, hogy ezekkel az információkkal is segítjük az olvasóinkat a tájékozódásban. 

hirdetés

Tallózás a tartalomból: 

  • Hogyan lehet a válságos helyzetből a lehető legjobbat kihozni és márkát építeni? Az Ital Magyarországnak, a hazai piac egyik legnagyobb ital-nagykereskedelemmel foglalkozó cégének ez sikerült. A hogyanokról Monostori-Kalovits Márkkal, az IMO marketingvezetőjével beszélgettünk. Az " Őszinte kommunikáció, egyedi ötletek" címmel közölt interjúban többek között azt is megtudhatják, hogy idén mi mindent tervez az IMO csapata, hogyan szeretnének tovább építkezni ebben a hektikusan alakuló időszakban. 

  • Jelen korunkban a szemünk láttára alakul át a kiskereskedelem. Bátran állíthatjuk, hogy előttünk zajlik a kiskereskedelem újraértelmezése. A "Kiskereskedelmi trendek 2021-ben" című összeállításunkban 4, a sikeres üzletet támogató stratégiai szempontról is olvashat.  
  • "Az év végén már nagy valószínűséggel kedvező lesz a piaci környezet" – nyilatkozta a Store Insidernek Dr. Karsai Gábor, a GKI vezérigazgató-helyettese. Bár az interjú még a 3. hullám okozta szigorító intézkedések előtt készült, mindenképpen ajánljuk figyelmébe a gazdasági szakember elemzését a kialakult helyzetről, aki szerint megmarad az élelmiszerek árának tartós növekedése, a harmadik hullámban pedig elsősorban nem az üzleti szféra, hanem az emberek jóléte kerül veszélybe.
  • A járványhelyzeten kívül természetesen vannak más, a korábbi üzletmenetet szintén jelentősen befolyásoló körülmények is. Ilyen például a brexit, amellyel kapcsolatban január 1-jén lépett életbe az EU és a szigetország viszonyát rendezni kívánó egyezmény. A szabadkereskedelmi megállapodás egyes részletei nem feltétlenül teremtett zökkenőmentes átállást. Ezt látszik igazolni a "Nem sikerült mind a négy kereket az úton tartani" című írásunk is, amelyben a szigetországba exportáló két hazai cég beszél a mindennapi gyakorlatban előforduló anomáliákról.
  •  Milyen a vállalkozói kedv pandémia idején? Egy 28 országra kiterjedő Ipsos kutatásból erről is szerezhetnek információt. Ha érdekli a téma, olvassa el az "Új piaci környezet, új üzleti lehetőség? című Ipsos elemzést.
  • "Merre tovább, kisboltok?" Tanulságos nyilatkozatok független kisboltokat ellátó frissáru-nagykereskedőktől. 
  • Valószínű, már soha nem fogunk úgy vásárolni, mint 2020 előtt. Baby Yodák is alakíthatják a hazai online piacot. Hogy kik is ők, és milyen trendek érvényesülnek az online értékesítés területén, erről is olvashat márciusi számunkban. 

A PDF megjelenítéséhez be kell jelentkeznie az oldalra!
(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.