hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Kampány

Rosszul sült el a Trump-ot csúfoló kólagyártó reklámja

Donald Trump amerikai elnök karikatúrájával és egy szemtelen szlogennel reklámozza új cukormentes termékét egy német kólagyártó cég. A politikai felhangoktól sem mentes hecckampány azonban a visszájára sült el: több Facebook-kommentező kijelentette, hogy többé nem hajlandó Fritz kólát vásárolni.

hirdetés

„Két nulla. Az egyik finom.” Ezzel a szlogennel és Donald Trump amerikai elnök karikatúrájával kezdett agresszív reklámkampányba a hamburgi Fritz-Kola, számolt be a Hamburger Morgenpost online kiadása. A néhány éve alapított vállalat a közösségi médiában még tovább merészkedett:

„Ne adj cukrot a majomnak!” kommenttel tették ki a Facebookra a nagy vihart kavart plakát fotóját.

Ahogy várható volt, a gyártó kapott hideget-meleget a felhasználóktól.

„Nincs bennetek se tisztesség, se becsület. Pont olyan barnák vagytok, mint az italotok. Ez karma: minden visszaszáll” – írta az egyikük.

„Ezzel végleg elveszítettek minket, mint vásárlókat. Maguk aztán tudják, hogyan veszítsék el az ügyfeleket!” – fogalmazott egy másik kommentelő.

Egy újabb (volt) vásárló ezt írta a poszt alá:

„Mit képzeltek, kik vagytok, jómadarak? Egyrészt ennek a löttynek sz** íze van. Másrészt elég merész egy ilyen gyűlöletbeszédet publikálni!”

Miután az uniós jogszabályok határozottan tiltják az internetes gyűlöletbeszédet, a büntetés elől menekülő hamburgi cég úgy döntött, egy eurót adományoz minden egyes gyűlölködő komment után, méghozzá a migránsokat segítő Aktion – Deutschland Hilft és az Exit Germany nevű civil jogvédő szervezetek javára.

 

 

(forrás: hirado.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.