hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Laktózmentes

Sokak által várt jegeskávékat dob piacra a HELL

Két új termékekkel bővíti ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládját a HELL. A tavaly decemberben értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében élen járó* jegeskávé márka új laktózmentes ENERGY COFFEE Coconut termékét a laktózérzékenyek is bátran fogyaszthatják, míg új Double Espresso-ja az intenzív kávéízre vágyók számára lehet ideális választás. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációk tartósítószermentes, prémium összetételükkel a minőségi kávéélményt hozzák el praktikus és környezetbarát csomagolásban.

hirdetés

A HELL ENERGY márka 2019 nyarán vezette be ENERGY COFFEE termékcsaládját, 3 ízzel. A kiváló minőség, a valódi tej-és kávékivonat-tartalom, illetve a harmonikus ízvilág gyorsan elnyerte a fogyasztók tetszését, így alig egy évvel bevezetését követően a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán a vizsgált időszakban, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében.

A hatalmas siker és a fogyasztói visszajelzések alapján a márka most elérkezettnek látta az időt, hogy két újdonsággal bővítse kínálatát.

„Kutatások alapján hazánkban a lakosság egyharmada érintett laktózintoleranciában élete során. Egyik új termékünket kifejezetten nekik fejlesztettük ki, hiszen az ENERGY COFFEE Coconut laktózmentes tejjel készül, egy leheletnyi kókuszos ízvilággal megbolondítva. Másik újdonságunkat, az ENERGY COFFEE Double Espresso-t, a karakteres, erőteljesebb kávéíz kedvelőinek szánjuk.” – mondta el Schmidt Krisztián a HELL kreatív marketingigazgatója.

Az új jegeskávé italok, ahogy a termékcsalád korábbi tagjai, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készülnek, és 40 mg/100ml koffeint tartalmaznak.

Az ENERGY COFFEE-val a HELL nem csak Magyarországon van jelen, a márka már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban és az Egyesült Királyságban is.

 

* A NielsenIQ piackutató 2020. decemberi adatai alapján, mely a teljes hazai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”