hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Föld napja

Szándékosan kezd rossz ízű sör árusításába egy amerikai főzde

A Föld napja apropóján rossz ízű sörrel kívánja felhívni a figyelmet a klímaváltozás esetleges katasztrofális hatásaira egy tengerentúli főzde.

hirdetés

Torched Earth Ale (kb. Felgyújtott Föld Ale) néven bocsát forgalomba szándékoltan rossz ízű sört egy amerikai főzde. A New Belgium Brewing Company a Föld napja alkalmából dobja piacra a terméket. Az egész akció célja mind annak bemutatása, hogy a klímaváltozás megállítása nélkül a folyékony kenyér rajongói milyen összetételű és ízű sörszerűségekre számíthatnak a jövőben.

Forrás: New Belgium

A limitált szériás lötty egyik legfontosabb alapanyaga füstölt maláta, amellyel a gyártó arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a jövőbeni futótüzek milyen kedvezőtlen hatást gyakorolhatnak majd a vízkészlet minőségére. További összetevőként az árpánál szárazságtűrőbb, és így a későbbiekben vélhetőleg könnyebben hozzáférhető gabonákat, méghozzá kölest és hajdinát adnak a keverékhez. A főzetet egyúttal gyermekláncfűvel is gazdagítják, amelynek ugyan keserű és határozottan pocsék a zamata, viszont mindenhol megterem. Mind ezen felül az ital összetevője még egy bizonyos hosszú eltarthatóságú komlókivonat, amelynek aromája a friss komlóénál fényévekkel gyengébb.

A vállalkozó kedvű fogyasztók a New Belgium coloradói és észak-karolinai központjaiban, illetve a cég webáruházán juthatnak majd hozzá a kellemetlen zamatú innivalóhoz.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Brewbound)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”