hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

Trolltúra

Tili-toli: kóla, sör, víz - ki mit (nem) iszik ma?

Ha arrébb teszünk egy üveg kólát, az a világpiacra nézve is következménnyel járhat?

hirdetés

Cristiano Ronaldo szemöldökét ráncolva csúsztatta arrébb a két kis üveges kólát a portugál csapat hétfői sajtótájékoztatóján, és mielőtt a magyarok elleni keddi meccsre terelődött volna a szó, annyit dörmögött, hogy „Igyatok vizet!” 

Persze, hogy elindult a lavina. A világ egyik legjobb futballistája bizonyára nem gondolt bele, hogy ösztönös mozdulatát és félmondatát még a Coca-Cola-árfolyamváltozásával is összefüggésbe hozzák.

Legutóbb John McGinn viccelődött Cristiano Ronaldo Coca-Colás beszólásán. A skót sztár éppen helyet foglalt, hogy a pénteki, Anglia elleni mérkőzésről beszéljen, amikor észrevette, hogy csak vizet kap. 

A középpályás mosolyogva megkérdezte: "Nae Coke?" (Kóla nincs?), mielőtt kinyitotta volna a vizet - feltehetően Cristiano Ronaldo jóváhagyását kivívva.

A portugál csatár egyfajta trendet indított el, amikor elzárkózott az üdítőital elől, mielőtt megbeszélte csapata Magyarország elleni mérkőzését a hét elején.

A szurkolók elragadtatással fogadták a 36 éves játékos biztatását, hogy inkább a vizet válasszák, bár később rámutattak, hogy gyakran népszerűsítette a kevésbé egészséges étel- és italválasztékot.

Az UEFA szóvivője megértően beszélt az esetről:

„A játékosoknak a sajtótájékoztatón kihelyezünk vizet, a Coca-Cola termékeit cukorral és a nélkül. Mindenki szabadon eldöntheti, hogy ezek közül melyiket fogyasztja. A Coca-Cola többféle termékkel kínálja a labdarúgókat, akik az ízlésüknek megfelelően választhatnak.

Azóta a sokadik trollkodásnak lehetünk tanúi. Manuel Locatelli, az olasz válogatott játékosa hasonlóan járt el, mint Ronaldo. A francia válogatott sajtótájékoztatóján pedig sor került egy újabb hasonló jelenetre: Franciaország keddi, Németország elleni győzelme után Paul Pogba félretolt egy Heineken-palackot, mielőtt a média elé állt.

A Coca-Colához hasonlóan a sörgyártó alkoholmentes itala is a torna szponzora, elsősorban a Man of the Match (A mérkőzés embere) díjat támogatja.

Az orosz szövetségi kapitány máshogy gondolkodik:

Sztanyiszlav Szalamovics Csercseszov az orosz válogatott sajtótájékoztatóján rászisszentett egy kólára, mire elmagyarázták neki, hogy Cristiano Ronaldo néhány nappal korábban elrakta a kólát.

Az 57 éves mester viszont csak megrántotta a vállát, és jó ízűen meghúzta az üveget. A mozdulat vélhetően nem fogja megrengetni a Coca-Cola részvényárfolyamát.

Az ukrán válogatott labdarúgója, Andrij Jarmolenko megfordította a helyzetet, és inkább maga elé helyezte a termékeket, majd üzent az érintett cégeknek:

Láttam, hogy Ronaldo elrakta maga elől a kólásüvegeket. Én inkább ideteszem a Coca-Colát és a Heinekent is, ide legelőre! Srácok, keressetek meg!”
(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.