hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Megállapodás

Továbbra is együttműködik a Vitafort és a Tej Terméktanács

Ismételten megújította együttműködési megállapodását a Vitafort Első Takarmánygyártó és Forgalmazó Zrt. a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal. A szerződést Kulik Zoltán, a Vitafort Zrt. vezérigazgatója és Harcz Zoltán, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója írta alá.

hirdetés

A Vitafort Zrt. 2012 decembere óta kiemelt pártoló tagja a Terméktanácsnak. A korábbi, határozott időtartamra szóló megállapodás újbóli aláírására, ezáltal az együttműködés megerősítésére került sor.

A Vitafort Zrt., a 40 éves szakmai múlttal rendelkező, a jelen kor kihívásait felvállaló és a magyar takarmányipar egyik meghatározó cége. A Vitafort Zrt-nél a tejelő ágazat kiemelt és stratégiai fontosságú, hiszen a 150 szarvasmarha telepet meghaladó piaci jelenlét, a 70 ezer tejelő tehén közel 800 millió liter tejtermelése alapjaiban határozza meg a cég eredményességét.

Kulik Zoltán vezérigazgató a megállapodás aláírása kapcsán elmondta, hogy cégüknél a kutatás-fejlesztés innovatív tevékenységek a korábbinál még nagyobb szerepet kapnak, hiszen az elkövetkező két évben történelmük egyik legnagyobb beruházása előtt állnak. Az egészségtudatos, környezetvédő, állategészségügyi prevencióra kidolgozott komplex takarmányprogramok és az innovatív megoldások a jövőben még nagyobb szerepet kapnak. Ezt mutatja a 2020. évi Magyar Innovációs Nagydíj keretein belül „Kiemelt elismerésben” részesült új takarmányozási programunk is.

A vezérigazgató hozzátette, cégük számára különösen fontos a termékpálya teljes vertikuma, így a Tej Terméktanáccsal való szoros együttműködés, a közös célok elősegítése és az információnyújtás. Erősen bíznak benne, hogy jelen együttműködési megállapodás tovább segíti a partnerkapcsolatok fokozott ápolását.

Harcz Zoltán ügyvezető igazgató a tejágazat kilátásaival kapcsolatban elmondta, hogy a vírushelyzet és az elszabaduló költségek eddig nem ismert helyzetet teremtettek mindannyiunk számára, amihez igazodni kell.

A tejtermelők és tejfeldolgozók soha nem látott kihívásokkal szembesülnek. A Covid-járvány jelentős mértékben megnövelte a higiéniai költségeket, extra megterhelést okozva minden piaci szereplő számára. 2019. decembere és 2021 márciusa között a Ft/EUR árfolyam jelentősen, mintegy 10%-kal változott. Ez elsősorban az önköltség nagy részét kitevő energia, vásárolt takarmány és csomagolóanyag árakban okoz jelentős költségemelkedést. 2020-2021-ben összesen 12%-kal emelkedett a minimálbér A gázolaj áremelkedése az alapanyag begyűjtési és a késztermék kiszállítási költségeit is érinti.

A termelőtől a fogyasztóig terjedő egyfajta ’együttműködés’ szükséges annak érdekében, hogy a tejpiaci szereplők előre tekintő, az összágazati és nemzetgazdasági érdekeket is szem előtt tartó élelmiszertermelő tevékenységüket a jövőben is folytatni tudják. Erre azonban anélkül, hogy az ágazatra háruló terhek valamennyi termékpálya szereplő között megosztásra kerüljenek, és ne csak egy szereplői kör szenvedje el a károkat, nincs lehetőség. A jövő csak úgy biztosítható, ha egy ekkora mértékű költségnövekedés igenis el tud oszlani a termékpálya szereplői közt, egészen a fogyasztókig.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”