hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés
QR

Az egyszerűen létrehozható és bármely okostelefonnal beolvasható QR-kódok egyre nagyobb szerepet kapnak az online kereskedelemben.

Közönségmérés

A 15 év feletti magyar lakosok 74,11 százaléka internetezik, az internethasználatban az egyes korosztályok között komoly különbség mutatkozik - derül ki az NMHH által elfogadott, az internetes közönségmérési adatok alapján készült friss tanulmányból.

hirdetés
E-commerce

Az e-kereskedelem európai uniós szabályozásában két lényeges változás lép életbe júliustól: megszűnik az Európai Unión kívülről érkező, 22 eurót meg nem haladó értékű áruk áfamentessége, de az áfafizetés egyszerűbbé válik.

Elemzés

A különféle iparcikkes boltok áprilisi piaca tovább esett, nem is kicsit, és úgy, hogy az összehasonlítás alapját képező előző év áprilisában végig zárva kellett lenniük.

hirdetés
Tisztességes verseny

A különböző együttműködések vállalásával a jogsértésen tetten ért cégek is jobban járhatnak, hiszen csökkenthetik a magatartásukkal összefüggő bírságfenyegetettséget, vagy akár teljes bírság elengedésben részesülhetnek.

Támogatás

Tízből négy vállalkozást komolyan érdekli valamelyik pályázat és a cégek több mint fele tartja reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat.

Termékajánló

Az ALDI változatosan fűszerezett SNACK FUN termékei gondosan válogatott és kiváló alapanyagokból készülnek; különféle ropik, kekszek, magvak és chipsek között válogathatunk kedvünkre.(x)

Iparcikk

A vásárlók a járvány alatt átpártoltak a webáruházba: márciusban pontosan annyival nőtt a web, amennyit a hagyományos iparcikkes boltok elbuktak, amelyeket a boltzárak és a korlátozások rettenetesen megtéptek.

hirdetés
WESSLING

Az élelmiszervizsgálatokkal is foglalkozó laboratórium az idén is megkapta a Superbrands-díjat. A  vállalat járványhelyzet alatt is maximális teljesítményt nyújtott, és a WESSLING név továbbra is rendkívül erős brandnek számít.

Papírtermék-gyártó

Megtörtént az első ipari termelő vállalat zöld kötvény-kibocsátása Magyarországon.

Támogatás

A járványhelyzet okozta pénzügyi nehézségek enyhítésére 2021-ben átlagosan közel 10 százalékkal emelte meg munkatársai bérét az IKEA.

DIY szegmens

Az internetes kiskereskedelmi forgalom növekedése a barkácspiacon is érzékelhető, azzal együtt is, hogy a legnagyobb szereplők áruházai a járvány idején is nyitva tarthattak.

Zöldségtermés

Kéthetes elmaradásban vannak itthon a kertészetekben a zöldségnövények, így a fogyasztók asztalára is később kerülhetnek majd a friss zöldségek.

hirdetés

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!
hirdetés

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”