hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés
Marketing

Az Ikea logójának stílusában hirdeti egyik mallorcai éttermét a KFC. A plakát segítségével a vendégek elméletileg könnyebben tudnak elnavigálni az egységhez.

Marketing

A Hell Energy sampling és promóciós, valamint rendezvényes munkáinak elvégzésére keresett partnert, mellyel végül a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg. 

hirdetés

Tropicana, Naked és több más gyümölcslé márka már nem a PepsiCo Inc. száz százalékos tulajdona. A vevő egy francia magántőketársaság, az ár pedig 3,3 milliárd dollár.

Iskolakezdés

Összesen mintegy 4 millió füzettel, 60 ezer iskolatáskával és ugyanennyi tolltartóval, valamint megközelítőleg 2 millió írószerrel készül az iskolakezdésre az áruházlánc.

hirdetés
Franchise

Számos hazai franchise hálózat, mint a Fornetti, a Duna House vagy a DIEGO nemzetközi térhódítása után most egy új magyar koncepcióval gazdagodik az európai paletta.

A Pöttyös termékcsalád újabb taggal gyarapodott: a Pöttyös Túródesszerttel. A boltokban júliusban jelent meg a kanalazható prémium túródesszert három különféle öntettel.

Tápértékjelölés

A Danone a tudatos fogyasztói választás támogatása érdekében idén júliustól kezdődően elsőként a Danone Krémtúró csomagolásán vezeti be a Nutri-Score jelölést.

Életmód

Lemezlovas-aspiránsok számára szolgálhat kis túlzással világot jelentő deszkaként az egyik legnépszerűbb reggeliző pehely limitált kiadású csomagolása.

hirdetés
Társadalmi felelősségvállalás

Négy évre szóló stratégiai partnerségi megállapodást jelentett be a FrieslandCampina Hungária és az Ökumenikus Segélyszervezet.

Jótékonyság

A kezdeményezés keretén belül a vásárlók 148 magyarországi Tesco áruházban, valamint online bevásárláskor adományozhatnak tartós élelmiszert a rászorulók számára.

Szeszipar

A cég jelentős növekedést ért el a nettó értékesítések, a működési nyereség és a pénzforgalmi mutatók terén egyaránt, így stabil pozícióból tekinthet a jövőbe.

Fenntarthatóság

A saját erős, alkoholos italának lepárlási eljárása során keletkező hulladékokkal üzemelteti teherautó-flottáját a Glenfiddich.

Kettős minőség

A projekt során három ország - Ausztria, Magyarország és Németország - üzleteiben beszerzett 312 egyedi mintát elemeztek, ami 117 féle terméket érintett.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!
hirdetés

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.