hirdetés
2021. augusztus. 01., vasárnap - Boglárka.
hirdetés

Az illetékes bizottság pénteki döntése után immár 143 tételt számlál a Magyar Értéktár.

A Földművelésügyi Miniszter az erdélyi, a székely és a magyar hagyomány részének nevezte az édességet.

hirdetés

V. Németh Zsolt szerint 2015 a hungarikumok kiteljesedésének évének tekinthető.

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

hirdetés

További cikkek

Az FM arra törekszik, hogy minél teljesebbé tegye Magyarország pálinkatérképét

Már begyűjtötték az országos pálinkaverseny és a pálinka országkóstoló valamennyi mintáját.

Azért nem tudják majd az összeset ugyanakkora súllyal megjeleníteni.

A Hungarikum Falu az itthoni jellegzetességek elitjén keresztül nyújt tüzetesebb képet a hazai kultúráról.

A világhírű gyümölcs uniós oltalom alá helyezése mindenesetre már folyamatban van.

Az illetékes testület a nemzeti értékek közé emelte a levest.

Az ágazat egyenletes növekedése ugyanakkor csak a hazai kereslet felpörgetésével biztosítható.

Egy golden és egy jonatánalmából főzött párlat adják a rendezvény különlegességét.

Ebben az ügyben az Európai Bizottság meg is szüntette az általa indított kötelezettségszegési eljárást.

A látogatók 22 főzde készítményeit ízlelhetik meg a rendezvényen.

Hét másik tétel mellett a Törley pezsgő is bekerült a Magyar Értéktárba.

Három nap erejéig legalábbis.

A magyar élelmiszerek ismertetése és tengerentúli népszerűsítése volt az agrárminiszter célja.

Az esemény keretében V. Németh Zsolt Kuala Lumpurban előadást tartott Magyarország nemzeti értékeiről.

A változás megnövelt hatáskörrel ruházta fel a szervezetet. /RÖVIDHÍR/

A kezdeményező szerint a bor megfelel az ikonikus, hazai „termékelit” leírásában szereplő meghatározásnak.

A nemzeti értékek és a turizmus kapcsolatáról tartottak konferenciát Budapesten.

A különlegesség gerincét adó italt vakkóstoláson választották ki a szakértők.

A jellegzetes küllemű sertés nemcsak a termelőknek és az államnak egyaránt jó befektetés.

A minisztérium kiemelkedő gazdasági potenciált lát a jellegzetes, tömény szeszes italban.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 

Kiadónk társoldalai

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.