hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés
hirdetés

Simon Izabella cikkei

#1
2013-10-03 14:50:00

Szautner Péter, a Friesland Campina Zrt. vezérigazgatója igazi tejipari guru: húsz éve kóstolja, alakítja, menedzseli az általa igen szeretett alapanyagot, a tejet és mindent, ami tejből készíthető. A magyarok egyik kedvenc márkáját, a Pöttyöst is gyártó cég első emberét nemcsak a Túró Rudi múltjáról, hanem a tejipar és a cég jövőjéről is kérdeztük.

#2
2013-05-29 15:48:00

Az új, drive-in szolgáltatás bemutatóján a Tesco online bevásárlás első két hónapjának tapasztalatait is összegezte Őri Gergely, e-kereskedelmi üzletágvezető.

#3
2013-05-14 16:10:00

Kelemen János harminc évvel ezelőtt kezdte a pályáját az akkor még Szeged és Vidéke ÁFÉSZ-nél, a COOP Szeged elődjénél.  Műszaki végzettségét remekül ötvözte kereskedelmi érdeklődésével, így nem meglepő, hogy az üzletlánc  fejlődésének, a  boltok átalakításának, felújításának ő az egyik motorja, s így már az is érthető, hogy miért is kapta a COOP Szeged idén a Greennovációs Nagydíj kiemelt fődíját.

#4
2013-04-25 17:00:00

ifj. Bárány László, a kisvárdai Master Good Kft. ügyvezető igazgatója lett  a 2012-es Év Fiatal Menedzsere. A megtisztelő elismerés azonban mégsem csak a tehetség előtt emel kalapot, hanem az előtt  a több mint százéves tradíció előtt is, amely még a legnehezebb időkben is kitartásra és munkára ösztökéli a Bárányokat. Miről is kérdezhettük volna a jeles alkalomból az ifjú ügyvezetőt, mint a családi vállalkozásban való helytállásról, a felmenők örökségéről.

#5
2013-02-01 10:56:00

Tom Szaky-t négyéves koráig Szaky Tamásnak hívták.  Mondhatnánk tipikus „amerikás magyar” sikersztori az övé: egy jó ötlettel, sok munkával még az egyetem befejezése előtt céget alapít, amiből hamarosan világsikerű zöld biznisz lesz. A hulladékgazdálkodást teljesen átértelmező TerraCycle-t szerte a világon ismerik és elismerik, Tomot a Forbes a „30 legégetőbb kérdéssel foglalkozó vezető”-jének listáján jegyzi. Az alig 30 éves fiatalember nemcsak a nagy bizniszről mesélt, hanem magyarságáról is. 

#6
2012-07-17 13:29:00

Balogh Leventét régóta szeretnénk „elcsípni”. Már a tavaly kiadott emlékirat is jó apropót szolgáltatott arra, hogy az önmagát népmesei hősnek mondó, a sajtó által pedig dolgozó milliomosnak beállított üzletembert mikrofon- és lencsevégre kapjuk. Valamiért azonban most, a siófoki Oxigénbár átadója után tudtunk leülni és beszélgetni sikerről, hivatásról, magyarságról.  

#7
2011-10-27 10:00:00

Juhász Attila kívül-belül ismeri a retail szakmát. Jelenlegi pozíciójában ezt a tudást kamatoztatja, hisz most az az egyik legfontosabb feladata, hogy megtalálja a kiskereskedők igényei és az egyre gyorsabb iramban fejlődő bolti szoftverek kínálata közötti összhangot. Már nem dolgozik többet a kelleténél, és nemet is megtanult mondani. Kivétel a palacsintasütés, azt akár 12 serpenyővel is képes lebonyolítani.

#8
2011-03-31 17:53:00

Hogy mi is nevezhető majd 100% magyar terméknek illetve "csak" magyar terméknek, még nem eldöntött – derült ki az Élelmiszer szaklap által rendezett Magyar Termék Reggelin, ezért a résztvevők úgy érezhették, észrevételeikkel még befolyásolhatják a készülő rendeletet.  Vita a 100% magyar kitétel alkalmazása körül alakult ki, ugyanis a gyártók és a feldolgozók is úgy látják, ennek ma csak elenyésző számú termék felel meg, vagy még annyi sem...

#9
2010-10-20 11:28:00

Egyre többet írunk/hallunk a márkák jövőjéről. Új trendek és stratégiák formálódnak,  miközben a feketekereskedelemmel is fel kell venni a versenyt.

#10
2010-08-23 15:52:00

A nagyítóval ellátott bevásárlókocsi, a Facebookról rendelhető pizza már a jelen szolgáltatásai. Mire kell számítaniuk az elkövetkezendő tíz évben a kereskedőknek? 

#11
2010-08-12 15:58:00

Az elhúzódó válság átszabta a reklámpiacot is, új megoldásokat kényszerített ki, kérdés, milyen változásokra számíthatnak még a PR szakma résztvevői.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.