hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés
hirdetés

agrár közgazdász Geönczeöl Attila cikkei

#1
2018-03-08 12:35:00

Az új év nemcsak a metszési munkákat és az éves kereskedelmi tárgyalásokat hozza el a borászatok számára, hanem megkezdődött a nemzetközi borversenyévad is. A minták januárban–februárban elindulnak a világ minden tája felé annak reményében, hogy sikerül a „nagy kiugrás”, a szigorú ítészek felfigyelnek egy-egy tételre. Hogy egy-egy arany- vagy ezüstéremnek milyen hatása van a kereskedelemre, eseményenként és országonként változó, ahogy a borversenyek is nagyon különbözőek lehetnek.

#2
2010-08-09 18:28:00

A sörgyárak és kereskedők által a tesztre beküldött tizenhat tétel nagy része világos sör volt, de „becsúszott” néhány kakukktojás, így egy fehér, egy félbarna és egy vörös sör is. „Hibás” sörökkel nem találkoztunk, inkább az ízlésbeli különbségek döntötték el a sör sorrendet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.