hirdetés
2021. november. 30., kedd - András.
hirdetés
hirdetés

Kate Bratskeir cikkei

#1
2014-10-17 11:25:00

Elmúltak azok az idők, amikor még cukorka ízű brokkoliról álmodoztunk, ábrándjaink ugyanis mostanára valóra váltak. A The Huffington Post cikke.

#2
2014-09-17 09:30:00

Fenséges íze dacára a rámenként ismert japán tésztaleves nem elsőrandis étel – olvasható a The Huffington Post hasábjain. Evés közben a szájunk sarkán kicsapódó metélt például akár orcáinkat is meglegyintheti, vagy rossz esetben forró levest közvetíthet a környezetünk (például reménybeli élettársunk arca) felé.

#3
2014-09-15 09:30:00

A fagyievés nem a szenvedésrovat – írja értelmében nagyjából ezt a The Huffington Post. A fagyievés öröm.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.