hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Hűségprogram

Bizalompontokkal készül az Auchan az EB-re

Az Auchan a májusban vett tévék árából egy magyar gól esetében 10%-ot ad vissza vásárlóinak, ha két magyar találat születik, az már 20%-ot ér és így tovább. Az akció egészen öt gólig tart, ami után a készülék árának felét kaphatjuk vissza.

hirdetés

"Dupla öröm elé nézhet az, aki májusban televíziót vásárol az Auchan áruházakban. A júniusban kezdődő foci-Eb mérkőzéseit az új készülék előtt szurkolhatja végig, ráadásul a gólöröm mellett most az új tévé árának akár a felét is visszakaphatja Bizalompontok formájában. Az Auchan a májusban vett tévék árából egy magyar gól esetében 10%-ot ad vissza vásárlóinak, de ha két magyar találat születik, az már 20%-ot ér és így tovább. Az akció egészen öt gólig tart, ami után a készülék árának felét kaphatjuk vissza" - írta a vállalat közleményében.



Érdemes tehát most használni a Bizalomkártyát és beruházni egy új televízióba, mert a magyar válogatott sikerét azok a családtagok is egészen biztosan kitörő örömmel fogadják majd, akik egyébként nem nagy meccsnézők!
Az Auchan futball láz akciója május végéig tart, az áruházak műszaki osztályán és az online felületeken minden ezzel kapcsolatos információ részletesen megtalálható. A visszatérítésre az EB végén kerül sor és az online áruházból vásárolt tévékre is érvényes.

Az Auchan már nagyon készül az európai focibajnokságra, érdemes is lesz az áruházlánccal végigszurkolni az egy hónapos időszakot, ugyanis a mostani akció mellett egyéb izgalmas meglepetésekkel várja majd a vásárlókat. Nem is kérdés, hogy nagyon bízik a magyar csapat erejében, teljesítményében, és vásárlóit is arra biztatja, hogy szurkoljunk együtt a fiúknak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!