hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Barkácsáruházlánc

Megújította Bécsi úti áruházát a Praktiker

Teljesen megújult a Praktiker Bécsi úti áruháza Budapesten. A barkácsáruházlánc készül az otthonfelújítási program beindulására.

hirdetés

Átépítette Budapest, Bécsi úti áruházát a Praktiker mintegy 200 millió forintos beruházás keretében, ezzel is folytatva áruház-modernizációs programját. A III. kerületi üzletegység 20 éve nyitotta meg kapuit, azóta a környék lakberendezési és barkács központjává nőtte ki magát, jelenleg 100 embernek ad munkát. A felújításnak köszönhetően a barkácsáruház eladótere tágasabb lett, megújult a belső arculata, illetve mivel több területen megváltozott a Praktiker kínálata, a berendezéstechnikai eszközöket is bővíteni, cserélni kellett.

„Belvárosi áruház lévén nagyobb látogatottsággal bír a Bécsi úti üzletünk, mint a külső területeken elhelyezkedő áruházak. Évről évre növekvő vásárlási kedvet tapasztalunk Budán, ahol komoly érdeklődés van az exkluzív termék iránt is, így jelentős forgalmat bonyolítunk az egyedi vevőrendeléses termékekkel. A Praktiker áruházai nem csak a barkácsolásban, hanem a renoválásban, az otthonok legújabb trendek szerinti berendezésében is segítenek, ennek megfelelően változtattunk az összes osztály felépítésén, sőt áruházon belül több osztály helyet is cserélt” – mondta Németh Gyula, a Praktiker értékesítési igazgatóhelyettese.

Hozzátette: a Bécsi úton az árucsoportos forgalom alapvetően tükrözi az összes Praktiker áruház szortimentjének forgalmát, de az átlagnál erősebb az elektromos felszereléssel kapcsolatos termékkörök forgalma, mint például világítás és kiegészítői. Jelentős részaránnyal bírnak a fürdőszobával kapcsolatos témakörök csaptelepek, kiegészítők, valamint viszonylag magas a festéssel, tapétázással kapcsolatos árucsoportok forgalma is.

A Praktiker várakozással tekint 2021 első negyedévére a kormányzat által bejelentett otthonfelújítási program miatt, amely szerint épp azok a termékcsoportok után lesz visszaigényelhető a támogatás, amire a Praktiker kínálata épül, legyen szó energetikai korszerűsítésről, vagy fürdőszoba, konyha és önálló otthon felújításáról.

A Praktikerben hagyományosan a felújító és a belső ipari munkákhoz kapcsolódó áruköröket keresi a lakosság országszerte, de egyre hangsúlyosabbak a szortimentben az otthonszépítéssel és lakberendezéssel kapcsolatos termékek is. A Praktikernél összesen mintegy 30 000 féle árucikk érhető el a polcokon, illetve a webshopban.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!