hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Jótékonyság

Stratégiai partnerség az Élelmiszerbank és a Munch között

Befektetési megállapodást kötött egymással a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Munch, az Ételmentő társadalmi vállalkozás. Az Élelmiszerbank és a Munch együttműködésének köszönhetően a vendéglátás során keletkezett ételfeleslegekhez nélkülözők is hozzájuthatnak a jövőben. 

hirdetés

Magyarországon egyre több kezdeményezés születik arra, hogy a fenntarthatóság jegyében elősegítse az élelmiszer-pazarlás csökkentését. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Munch között létrejövő stratégiai partnerség fontos mérföldkő ebben a folyamatban. 

A​ Munch egy gyors ütemben fejlődő, hazai fejlesztésű platform, melyen keresztül már jelenleg 160 vendéglátóhely – étterem, pékség, bolt és szálloda – értékesíti kedvezményesen az el nem adott, de jó minőségű ételeit több hazai településen. A vendéglátóhelyek által felkínált ételcsomagok egy része azonban, a kedvezményes ár ellenére is megmarad. Ezek az élelmiszerek kidobásra kerülnének, pedig sok nélkülöző számára pótolhatatlan segítséget is nyújthatnának. Ebben segít az Élelmiszerbank Egyesület, ami az országos partnerszervezeti hálózatának köszönhetően el tudja érni azokat a nélkülözőket, akik szívesen elmennek a megmaradt ételadagokért. A partnerségnek köszönhetően a Munch kiegészül egy új szociális szolgáltatással, az Élelmiszerbank pedig új forrásokat köthet be alaptevékenységébe, az élelmiszermentésbe, és így további élelmiszerekkel tudja ellátni a nélkülözőket.

Forrás: 123rf

„Fontosnak tartjuk, hogy támogassuk azokat a feltörekvő kezdeményezéseket, amik hozzájárulnak ahhoz, hogy az élelmiszerpazarlás egyre kevésbé legyen jelen Magyarországon. A Munchcsal kötött együttműködésünk lehetőséget ad arra, hogy egy új szegmens felé induljunk el és módot találjunk rá, hogy a vendéglátásban keletkezett feleslegek is eljuthassanak a nélkülözőkhöz.” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

“Az Élelmiszerbank segítségével éppen azokhoz tudunk jó minőségű ételeket eljuttatni, akinek ez valódi segítséget jelent. A Munch alkalmazáson keresztül mostantól nem csak arra lesz lehetőség, hogy féláron együnk jó minőségű ételeket, hanem vendégül láthatjuk nélkülöző embertársainkat is. Ez az együttműködés egy fontos lépés a fenntarthatóbb és szolidárisabb vendéglátáshoz vezető úton.” – mondta Wettstein Albert, a Munch társalapítója

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!