hero
Store Insider 2020. szeptember 30. 16:29
Szeptemberi Store Insider - digitálisan is
Beszélünk a pandémiáról, mint vezetői lehetőségről, fontos szempontokról az FMCG mobilstratégiákban, és megtudhatják mitől kiemelkedően sikeres két különböző generációt képviselő vezető együttműködése az STI Petőfi Nyomdánál. Friss trendek és nélkülözhetetlen FMCG piaci információk.

Többek között az alábbiakról olvashat:

  • Az elmúlt hónapok recessziójában pozitív eredményeket tudtak felmutatni, és cseppet sem torpant meg a vállalat tudatos és szisztematikus építkezése. Hogyan járult hozzá a sikeres helytálláshoz az STI Petőfi Nyomda Kft. két különböző generációt képviselő vezetőjének együttműködése? Megtudhatják az „Üzletben nagyon jól kiegészítjük egymást!” című interjúnkból, melyet Fábián Endrével a cég ügyvezetőjével, és Kolozsvári György kereskedelmi és marketing igazgatóval készítettünk.

     
  • A koronavírus járvány okozta gazdasági válság, jelentős árdrágulást hozott magával az élelmiszerpiacon, mind az alapélelmiszerek, mind pedig az élvezeti cikkek terén. Mik az árdrágulások közvetlen okai? Van-e különbség a globális és a hazai árak között? Milyen termékek lógnak ki a sorból és mennyire lehet előre tervezni? Független szakértők és ágazati szövetségek vezetőinek elemzéseit olvashatják - Hiánypszichózis és ismeretlen tényezők.      

     
  • Életünket átszövik a mobilapplikációk és, aki hatékonyan szeretné megszólatni az Y és a Z generációt szüksége lesz egy – de inkább több – jó ötletre és egy hatékonyan futó alkalmazásra. Mitől függ, hogy jónak ítélik-e a vásárlók, vagy felesleges úri huncutságnak? Háromszor három szempont FMCG mobilstratégiákhoz. 

     
  • A szeptember eleje minden évben jelentős terheket ró a családokra. Idén sincs ez másként, sőt a felkészülést tovább fokozza a járványhelyzet. A kereskedelmi láncok azonban a korábbi évekhez hasonlóan már 1-2 hónapja akciókkal és egyéb aktivitásokkal igyekeznek magukhoz csábítani a családokat: Felkészültek az iskolakezdésre.        
     
  • Míg valaki szárnyra kapott más lebénult a pandémia hatására. Ki milyen stratégiát választ a válság hatására és ez mitől függ? Hogyan tudjuk jól befolyásolni üzleti döntéseinket? Válaszol a coach szakértő. 

     
  • 15 éves a hazai Élelmiszerbank – „Úgy tűnik szükség van a munkánkra.”

     
  • Sok kutatás igazolja, hogy a válságot elsősorban a prémium márkák sínylik meg. Az Ipsos szakértője ad elemzést és tippeket arra nézve, hogy Hogyan építsünk prémium márkát válság idején?