Többek között az alábbiakról olvashat:
- Az elmúlt hónapok recessziójában pozitív eredményeket tudtak felmutatni, és cseppet sem torpant meg a vállalat tudatos és szisztematikus építkezése. Hogyan járult hozzá a sikeres helytálláshoz az STI Petőfi Nyomda Kft. két különböző generációt képviselő vezetőjének együttműködése? Megtudhatják az „Üzletben nagyon jól kiegészítjük egymást!” című interjúnkból, melyet Fábián Endrével a cég ügyvezetőjével, és Kolozsvári György kereskedelmi és marketing igazgatóval készítettünk.
- A koronavírus járvány okozta gazdasági válság, jelentős árdrágulást hozott magával az élelmiszerpiacon, mind az alapélelmiszerek, mind pedig az élvezeti cikkek terén. Mik az árdrágulások közvetlen okai? Van-e különbség a globális és a hazai árak között? Milyen termékek lógnak ki a sorból és mennyire lehet előre tervezni? Független szakértők és ágazati szövetségek vezetőinek elemzéseit olvashatják - Hiánypszichózis és ismeretlen tényezők.
- Életünket átszövik a mobilapplikációk és, aki hatékonyan szeretné megszólatni az Y és a Z generációt szüksége lesz egy – de inkább több – jó ötletre és egy hatékonyan futó alkalmazásra. Mitől függ, hogy jónak ítélik-e a vásárlók, vagy felesleges úri huncutságnak? Háromszor három szempont FMCG mobilstratégiákhoz.
- A szeptember eleje minden évben jelentős terheket ró a családokra. Idén sincs ez másként, sőt a felkészülést tovább fokozza a járványhelyzet. A kereskedelmi láncok azonban a korábbi évekhez hasonlóan már 1-2 hónapja akciókkal és egyéb aktivitásokkal igyekeznek magukhoz csábítani a családokat: Felkészültek az iskolakezdésre.
- Míg valaki szárnyra kapott más lebénult a pandémia hatására. Ki milyen stratégiát választ a válság hatására és ez mitől függ? Hogyan tudjuk jól befolyásolni üzleti döntéseinket? Válaszol a coach szakértő.
- 15 éves a hazai Élelmiszerbank – „Úgy tűnik szükség van a munkánkra.”
- Sok kutatás igazolja, hogy a válságot elsősorban a prémium márkák sínylik meg. Az Ipsos szakértője ad elemzést és tippeket arra nézve, hogy Hogyan építsünk prémium márkát válság idején?