hero
Store Insider 2021. március 22. 13:10
Olvassa digitálisan is a márciusi Store Insidert!
A járvány szinte állandósult az életünkben, mostanra épp tetőzni látszik a pandémia harmadik hulláma. Bár a lap tartalma az újabb szigorítások előtt készült, de bőven akadnak aktuális témák a Store Insider márciusi lapszámában is. Amit számos írásunk most is bizonyít, a váratlan helyzetek a piac minden területén alkalmazkodásra kényszeríti a szereplőket, erre jó néhány példát olvashatnak mostani lapszámunkban is. Emellett általános piackutatási adatokkal, gazdasági elemzésekkel is készültünk az ön számára, bízva abban, hogy ezekkel az információkkal is segítjük az olvasóinkat a tájékozódásban.
TÁMOGATOTT TARTALOM

Tallózás a tartalomból: 

  • Hogyan lehet a válságos helyzetből a lehető legjobbat kihozni és márkát építeni? Az Ital Magyarországnak, a hazai piac egyik legnagyobb ital-nagykereskedelemmel foglalkozó cégének ez sikerült. A hogyanokról Monostori-Kalovits Márkkal, az IMO marketingvezetőjével beszélgettünk. Az " Őszinte kommunikáció, egyedi ötletek" címmel közölt interjúban többek között azt is megtudhatják, hogy idén mi mindent tervez az IMO csapata, hogyan szeretnének tovább építkezni ebben a hektikusan alakuló időszakban.
  • Jelen korunkban a szemünk láttára alakul át a kiskereskedelem. Bátran állíthatjuk, hogy előttünk zajlik a kiskereskedelem újraértelmezése. A "Kiskereskedelmi trendek 2021-ben" című összeállításunkban 4, a sikeres üzletet támogató stratégiai szempontról is olvashat.
  • "Az év végén már nagy valószínűséggel kedvező lesz a piaci környezet" – nyilatkozta a Store Insidernek Dr. Karsai Gábor, a GKI vezérigazgató-helyettese. Bár az interjú még a 3. hullám okozta szigorító intézkedések előtt készült, mindenképpen ajánljuk figyelmébe a gazdasági szakember elemzését a kialakult helyzetről, aki szerint megmarad az élelmiszerek árának tartós növekedése, a harmadik hullámban pedig elsősorban nem az üzleti szféra, hanem az emberek jóléte kerül veszélybe.
  • A járványhelyzeten kívül természetesen vannak más, a korábbi üzletmenetet szintén jelentősen befolyásoló körülmények is. Ilyen például a brexit, amellyel kapcsolatban január 1-jén lépett életbe az EU és a szigetország viszonyát rendezni kívánó egyezmény. A szabadkereskedelmi megállapodás egyes részletei nem feltétlenül teremtett zökkenőmentes átállást. Ezt látszik igazolni a "Nem sikerült mind a négy kereket az úton tartani" című írásunk is, amelyben a szigetországba exportáló két hazai cég beszél a mindennapi gyakorlatban előforduló anomáliákról.
  • Milyen a vállalkozói kedv pandémia idején? Egy 28 országra kiterjedő Ipsos kutatásból erről is szerezhetnek információt. Ha érdekli a téma, olvassa el az "Új piaci környezet, új üzleti lehetőség? című Ipsos elemzést.
  • "Merre tovább, kisboltok?" Tanulságos nyilatkozatok független kisboltokat ellátó frissáru-nagykereskedőktől.
  • Valószínű, már soha nem fogunk úgy vásárolni, mint 2020 előtt. Baby Yodák is alakíthatják a hazai online piacot. Hogy kik is ők, és milyen trendek érvényesülnek az online értékesítés területén, erről is olvashat márciusi számunkban.
Letölthető fájlok
Asset 4