hero
Store Insider 2021. április 26. 18:57
Töltse le az áprilisi digitális Store Insidert!
Hogy mi az a figitális, vagy az oáziskoncepció? Hogyan érintette a független boltokat a járványhelyzet? A pandémia nem csupán új gazdasági jelenségeket, de új fogyasztói kategóriákat is kreált. E havi digitális lapszámunk a mellett, hogy választ ad a fenti kérdésekre, ismét aktualitásokkal, szakmai információkkal, fogyasztói trendekkel és piaci elemzésekkel szolgál.
TÁMOGATOTT TARTALOM

Napjainkban négy nőből egy gondolja úgy, hogy kilép a munkahelyéről, vagy leépíti karrierjét. A Mars ezért is gondolta úgy, hogy elérkezett az idő arra, hogy hangsúlyosabban lépjen fel a női egyenjogúságért. Hogy ehhez milyen út vezetett, melyek a hangsúlyak és hogyan hallatják a hangjukat az egyik legismertebb márka CSR kampányában, arról

Puskás Dóra a Mars Magyarország országos területi vezetője és Stadinger Júlia a vállalat P&O partnere beszél a velük készült VIP interjúban.

Évről-évre, minden vállalatnak központi kérdést jelent munkavállalóinak bére, amely a kiskereskedelmi láncok szempontjából, most különös jelentőséggel bír. Hogy miért?

Megtudhatják körképünkből, amelyben hat áruházlánc beszél foglalkoztatáspolitikájáról, bérekről és cafeteriáról a pandémia tükrében – „Tiszteletteljes együttműködésre törekszünk munkavállalóinkkal” - címmel.

Mit jelent a Figitális, vagy az oáziskoncepció, vagy épp, hogyan fogja idén a fogyasztókat mozgatni a fenntarthatósági korrekció - kiderül a „10 legfontosabb globális fogyasztói trend 2021-ben” – című összeállításunkból.

Az árérzékeny hazai fogyasztók vásárlási szokásait is megváltoztatják a járványhelyzet által megrángatott élelmiszerárak.

Hogy ez a árhullámvasút hogyan hat az exportra, és mire számíthatnak a közeljövőben a termelők, gyártók és kereskedők, azt elmondja a vele készült elemző interjúban

Fórián Zoltán az Erste Bank vezető agárszakértője – „A mértékek kérdésesek, az emelkedés a biztos.”

Megszenvedték a független kisboltok is a pandémiát, szakértők szerint a kategória nagyon rossz állapotban van. Ezt látszik alátámasztani az állami támogatási forrás is, amely ősszel már hozzáférhető lesz. Vagy mégsem ennyire egyértelmű a helyzet?

„Hogyan érintette a kisboltokat a járványhelyzet?” - című írásunkból kiderül. Maszkot persze a legkisebbektől - a legnagyobbakig mindenhol viselnünk kell, ez pedig alapvetően hat ki a vásárlói és ügyfélélményre. Az Ipsos bemutatja az alapvető gyakorlati és pszichológiai problémákat, na és persze hasznos tanácsokat is ad.

Pandémia ide, vagy oda virágoznak a hűségprogramok – amelyekre vonatkozóan hasznos tippeket és tanácsokat olvashat a

” Hét hatékony tipp FMCG hűségprogramokra” – című írásunkbban.

Gyártói, vagy sajátmárkák? – Két Nielsen elemzés is górcső alá veszi a kérdést, méghozzá két kategóriában: a takarítószereknél és a fűszerkeverékeknél.

Letölthető fájlok
Asset 4