hero
Store Insider 2021. május 26. 13:01
Itt a májusi digitális Store Insider!
Legfrissebb letölthető lapszámunkban - többek között -, azt igyekszünk körüljárni, hogy milyen kritériumoknak kell megfelelnie egy termék csomagolásának a mai változó piacokon. Mit követel meg a csomagolástól a dizájn, a termékfejlesztés, korunk égető kérdése a fenntarthatóság és persze mindezek felett a fogyasztó? Izgalmas szakmai interjúk, aktualitások, friss piaci információk a májusi digitális Store Insiderben.
TÁMOGATOTT TARTALOM

A jövőre 30 éves CBA fejlődési lehetőségeit elsősorban a fogyasztói lojalitás erősítésében látja. Hogyan segítik a franchise rendszerben működő családi kisboltokat, és hogyan működik maga a struktúra? Mire helyezték a hangsúlyt sajátmárkás brandjük a Piros termékfejlesztésénél? A CBA piaci helyzetét elemzi Noszlopy Zoltán a CBA beszerzési igazgatója a vele készült VIP interjúban – Fogyasztói kamerák fókuszában a Piros.

A márkaépítésben kulcsszerepet játszik a csomagolás. Vagy talán ma már mégsem annyira? Unger Zsoltmögött izgalmas szakmai múlt áll: ott bábáskodott a hazai online webkereskedelem megszületésekor, Bookline, Kreinbacher, Ilcsi – és még sorolhatnánk a márkákat melyek mögé ő varázsolt koncepciót. A magyar üzleti élet jellegzetességeiről, a 21. századi csomagolás márkaépítésben betöltött szerepéről, fenntarthatóságról és változó B2B kommunikációról beszélgettünk nagy hazai márkák szürke eminenciásával – „Azonos a genetikája az üzletnek” – című interjúnkban.

Tízből, hat fogyasztó tervezi kevesebb csomagolóanyag használatát. Az Ipsos közelmúltban végzett, friss nemzetközi kutatása szerint globális szinten a felnőtt lakosság 72%-a egyetért abban, hogy ha nem cselekszünk most a klímaváltozás ellen, akkor a jövő generációit sodorjuk veszélybe. Globális és hazai elemzés a vásárlásról és a csomagolásról a klímaváltozás tükrében – A jövőnk sorsa az egyének kezében van.

A csomagolás kulcsfontosságú eszköz abban, hogy a dominánssá vált e-kereskedelmi térhódítás közepette is fogyasztói élményt nyújtson egy márka a vásárlók számára. Vintage és tökéletes képi szimmetria: csupán két trend a TOP 10 csomagolás dizájn trend 2021-re című összeállításunkból.

Új elnököt választott a Nyomda - és Papíripari Szövetség Orgován Katalinszemélyében. A nyomdaipar számos sürgető kérdéssel néz szembe, melyekre a Pátria nyomda vezérigazgatójának határozott elképzelései vannak. Milyen kliséket kell megváltoztatni a nyomdaiparral kapcsolatban? Milyen kihívásokat állít az iparág elé a fenntarthatóság? Hogyan képzeli el az új elnök a szektor jövőjét és mit kell ezért elsősorban tenni? Megtudhatják a „Csomagolóanyagok miatt is fejlődik az iparág” – című interjúnkból.

Megráncigálta a pandémia a luxustermékek piacát is: nemcsak a prémiummal szembeni elvárások változtak meg, hanem rövid időre teljesen hétköznapi fogyasztási cikkek is luxustermékké avanzsáltak – a kérdést alaposan járja körül Járványhatás: Felforgatott luxuskategória című cikkünk.

Olvashatnak még a laktózmentes grillsajt és a grillkolbász, az alkoholmentes üdítők piacának körképéről, valamint a napozószerek forgalmáról is.

Letölthető fájlok
Asset 4