hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 20., szerda - Vendel.
hirdetés

Digitális lapszám

Digitálisan is olvasható legutóbbi lapszámunk

Az ősz első lapszámának fókuszában a társadalmi felelősségvállalás áll. Míg néhány évvel ezelőtt a CSR pusztán a jótékonykodás, karitatív tevékenység szinonimájaként élt a köztudatban, mára sokkal sokrétűbb, komplexebb jelentéstartalmat kapott. Hogyan valósul meg a fenntarthatóság az FMCG szektorban? Melyek voltak a legemlékezetesebb CSR kampányok? Mi az az attitűd-cselekvés szakadék? Az aktualitások és friss piaci információk mellett, többek között ezeket is megtudhatják.

hirdetés

Tallózás a tartalomból:

• VIP interjúnkból megtudhatják, hogy a Partner in Pet Food állateledel gyártó cég milyen újdonsággal rukkolt elő – Áttörés az állateledel piacon – Teljesen újszerű csomagolással teremtett új kategóriát a Prevital - Szitai Ádámmal, a PPF magyar piaci vezetőjével és Márfi Márta marketingmenedzserrel Ács Dóra beszélget.

• Sok szó esik a médiában az úgynevezett „attitűd-cselekvés szakadékról”, vagyis arról a paradoxonról, hogy bár nagyon aggódunk a környezet miatt, a mindennapi működésünk ezt nem tükrözi. Részletes elemzés és kutatás az Ipsostól a fogyasztók fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjéről. Készek az emberek a cselekvésre? – Megtudhatják a Fenntarthatóság dilemmája című cikkünkből.

• Mi a vállalati fenntarthatóság? Létezik-e fenntartható vállalat? Feltehető-e egyáltalán a kérdés: „A vállalatok vagy az emberek hibásak a fenntarthatatlanságért?” Ezekről a dilemmákról beszélgettünk Tóth Gergellyel, a KÖVET főtitkárával, a MATE egyetemi tanárával.

• Melyik volt a legsikeresebb 250 kiskereskedelmi vállalkozás 2019-ben a világon, és mi a sikerük titka? Megtudhatják a Deloitte összeállításából.

Hogyan sajátít el egy civil szervezet vállalati struktúrákat? A Budapest Bike Maffia (BBM) a piacból és a társadalomból kiszorult embereket: hajléktalanokat és rászoruló családokat lát el élelemmel és lassan már munkával is, piaci módszerekkel.

 

 

A PDF megjelenítéséhez kérjük, kattintson a gombra!
(forrás: Store insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai