hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Ébresztő! Itt a kávés Coca-Cola

Japánban piacra dobták a kávéval megbolondított Coca-Colát, és nincs mindenki maradéktalanul megelégedve vele.

hirdetés

Kizárólag Japánban felbukkant a csakis ital-automatákból beszerezhető Coca-Cola Coffee Plus nevű készítmény.  A folyadék alumínium dobozos kiszerelésben ütötte fel a fejét a távol-keleti szigetországban. A fém tartály térfogata csupán 190 milliliter, viszont rendesen teletömik koffeinnel – az egyes dobozokban 34 milligrammot lehet felfedezni az anyagból. Egy adag 42 kalóriát tartalmaz. Állítólag a hozzáadott kávékivonat 50 százalékkal emeli meg az egyébiránt cukormentes ital koffeintartalmát.

Coca-Cola Coffee Plus (Forrás: Hypebeast)

Nyilván mindenkit jobban izgat, hogy milyen zamatú, illetve illatú a keverék. A Shin-Shouhin nevű portálon például ez olvasható: „őszintén szólva nem túl kellemes az aroma.” Hozzáteszik, hogy illatra sem a kávéhoz, sem pedig a kólához nem hasonlít. Az íze már fel tud mutatni bizonyos kólás, a lecsengése pedig kávés jegyeket.

„Nem találtam finomnak, de nem volt olyan rossz, mint amire számítottam” – olvasható a Shin-Shouhin értékelésében.

Talán az ital akkor ideális, ha munka előtt fel akarjuk pörgetni magunkat valamivel, viszont nem igazán érdekel minket, hogy milyen az íze.

Nem tudni, hogy Európában is bevezetik-e a terméket, és ha igen, mikor.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Extra Crispy)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.