hero
Store Insider 2021. október 06. 19:00
Digitálisan is olvasható legutóbbi lapszámunk
Az ősz első lapszámának fókuszában a társadalmi felelősségvállalás áll. Míg néhány évvel ezelőtt a CSR pusztán a jótékonykodás, karitatív tevékenység szinonimájaként élt a köztudatban, mára sokkal sokrétűbb, komplexebb jelentéstartalmat kapott. Hogyan valósul meg a fenntarthatóság az FMCG szektorban? Melyek voltak a legemlékezetesebb CSR kampányok? Mi az az attitűd-cselekvés szakadék? Az aktualitások és friss piaci információk mellett, többek között ezeket is megtudhatják.

Tallózás a tartalomból:

• VIP interjúnkból megtudhatják, hogy a Partner in Pet Food állateledel gyártó cég milyen újdonsággal rukkolt elő – Áttörés az állateledel piacon – Teljesen újszerű csomagolással teremtett új kategóriát a Prevital - Szitai Ádámmal, a PPF magyar piaci vezetőjével és Márfi Márta marketingmenedzserrel Ács Dóra beszélget.

• Sok szó esik a médiában az úgynevezett „attitűd-cselekvés szakadékról”, vagyis arról a paradoxonról, hogy bár nagyon aggódunk a környezet miatt, a mindennapi működésünk ezt nem tükrözi. Részletes elemzés és kutatás az Ipsostól a fogyasztók fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjéről. Készek az emberek a cselekvésre? – Megtudhatják a Fenntarthatóság dilemmája című cikkünkből.

 

 

• Mi a vállalati fenntarthatóság? Létezik-e fenntartható vállalat? Feltehető-e egyáltalán a kérdés: „A vállalatok vagy az emberek hibásak a fenntarthatatlanságért?” Ezekről a dilemmákról beszélgettünk Tóth Gergellyel, a KÖVET főtitkárával, a MATE egyetemi tanárával.

• Melyik volt a legsikeresebb 250 kiskereskedelmi vállalkozás 2019-ben a világon, és mi a sikerük titka? Megtudhatják a Deloitte összeállításából.

Hogyan sajátít el egy civil szervezet vállalati struktúrákat? A Budapest Bike Maffia (BBM) a piacból és a társadalomból kiszorult embereket: hajléktalanokat és rászoruló családokat lát el élelemmel és lassan már munkával is, piaci módszerekkel.

Letölthető fájlok
Asset 4