Tallózás a tartalomból:
• VIP interjúnkból megtudhatják, hogy a Partner in Pet Food állateledel gyártó cég milyen újdonsággal rukkolt elő – Áttörés az állateledel piacon – Teljesen újszerű csomagolással teremtett új kategóriát a Prevital - Szitai Ádámmal, a PPF magyar piaci vezetőjével és Márfi Márta marketingmenedzserrel Ács Dóra beszélget.
• Sok szó esik a médiában az úgynevezett „attitűd-cselekvés szakadékról”, vagyis arról a paradoxonról, hogy bár nagyon aggódunk a környezet miatt, a mindennapi működésünk ezt nem tükrözi. Részletes elemzés és kutatás az Ipsostól a fogyasztók fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjéről. Készek az emberek a cselekvésre? – Megtudhatják a Fenntarthatóság dilemmája című cikkünkből.

• Mi a vállalati fenntarthatóság? Létezik-e fenntartható vállalat? Feltehető-e egyáltalán a kérdés: „A vállalatok vagy az emberek hibásak a fenntarthatatlanságért?” Ezekről a dilemmákról beszélgettünk Tóth Gergellyel, a KÖVET főtitkárával, a MATE egyetemi tanárával.
• Melyik volt a legsikeresebb 250 kiskereskedelmi vállalkozás 2019-ben a világon, és mi a sikerük titka? Megtudhatják a Deloitte összeállításából.
• Hogyan sajátít el egy civil szervezet vállalati struktúrákat? A Budapest Bike Maffia (BBM) a piacból és a társadalomból kiszorult embereket: hajléktalanokat és rászoruló családokat lát el élelemmel és lassan már munkával is, piaci módszerekkel.